mandag den 11. januar 2010

En lille update! + avatar



Har lige været inde og se Avatar med min far her igår, omg den er jo fantastisk! Elsker den!
Vi så den i 3D, det var sindsygt flot! Selvom filmen var ret typisk, og forudsigelig.
Tiden går super her i det nye år, jeg har ikke noget arbejde mere, så jeg skal lige finde ud af om jeg skal til at finde nyt, eller bare leve på lommepenge og masser af fritid<3
Ellers går der forfærdelig meget tid sammen med min kæreste fortiden, men nøøøj han er også dejlig! Iovermorgen har vi været sammen i 2 måneder, og jeg er allerede igang med at kigge på bryllupskjoler!
Den indtil videre flotteste kjole jeg er støt på:

På gymnasiet går det også fremad, jeg har 6,35 % fravær for perioden, det er vel okay, kunne have været værre!
men nu vil jeg smutte på McD! så farvel :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...