torsdag den 28. maj 2009

My life is like a comic, and all my best friends is crazy comic characters!

(Karin - Naruto)

Så synes jeg lige det var tid til at blogge lidt igen ^_^

Opture:
Tiden skrider frem :D Der er SÅ mange ting jeg glæder mig til i næste måned.
Fieldtrip og genki bliver bare awsome! og når jeg har været oppe i de mundtlige fag kan jeg endelig begynde at glæde mig til sommerferien.
Jeg har fået kæreste på igen! Eller det er godt nok 3 uger og 1 dag siden, men stadig.
Jeg har fået arbejde på roskilde!! Dvs. jeg lige kunne slette 1800 under udgifter i mit budget, like OMG IAM RICH! eller så ikke mere, damn you ebay! Nedture:
Jeg har fået betændelse i et brændsår, igår gjorde det så nas at min far måtte køre mit til lægevagten. Jeg endte med at få en stivkrampe vaccine, og skal nu tage piller de næste 10 dage. goddammit!
Jeg skal op i tysk mundtligt om under 2 UGER!! Jeg er døds. Jeg har ikke læst en skid af pensum, og kan heller ikke noget tysk. Faktisk kan det ikke gå andet en dårligt.
En anden nedtur er at jeg savner min veninde, det ser ud til at vi har hver vores liv lige fortiden, men jeg savner hende alligevel <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...