søndag den 7. juni 2009

Fieldtrip :D

Fieldtrip igår var bare super hygge!
Blev lidt skuffet over at det sluttede så tidligt, men er glad for at vi var så mange der tog med på McD, og senere en tur igennem strøget, og camping på rådhuspladsen!
Har mødt rigtigt mange nye mennesker, som jeg virkelig glæder mig til at se til genki ^w^

Næste gang tager jeg altså kammera med, er så trist over aldrig selv at ligge inde med nogen gode billeder, efter jeg har været til et event.

Den næste uge ser travl ud, jeg skal have tjent nogle penge! jeg troede ellers lige jeg havde masser, men har vidst brugt godt 900 mere en planlagt i den her måned, goddammit.
Jeg har en tysk eksame på tirsdag, der bare skal overstås i en fart!
+ har jeg nogle venner og veninder jeg gerne vil besøge, og have besøg af! og jeg har et nyt cosplay projekt som skal være klar om 11 dage til genki.

Det var tidligere planen at cosplaye Moka fra Rosario + Vampire, men eftersom stof og stil ikke havde den farve jeg skulle bruge, måtte jeg finde på noget andet.

Det bliver så Maria fra Vampire Knight! Ville gerne cosplaye en pige med langt hvidt/gråt hår og skole uniform, så hun er perfekt. Jeg har købt parykken, så nu må jeg bare håbe på at den dukker op i god tid, så jeg kan nå at style den.

Uniformen kommer også til at tage lang tid at lave, godt min mor vil hjælpe mig!

1 kommentar:

  1. Synes det var ret synd at det sluttede så tidligt o_O
    Osse lidt sært at arrangøren smuttede, selvom han burde blive der til det var helt overstået..
    Men du så godt ud! :3

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...