fredag den 24. juli 2009

Sommerferie :D

Længe siden jeg har blogget efterhånden ö, og nøøj som ferien flyver afsted.
Har stresset rundt mellem venner, og hygget mig max. Uheldigvis har jeg været nødt til at aflyse nogle aftaler i den her uge, da det var ved at blive for meget.

Well, i sidst weekend var jeg i biografen med Kuma og Grimmy(Scott og Adam -_-') til Harry Potter præmieren. Er virkelig posetiv overrasket over filmen! Den var super god!

Tobi har lavet en Harry Potter cosplay gruppe inde på facebook, som jeg har joinet som Pansy Parkinson, Draco's "kæreste"-something.. yay jeg skal være Slythrin elev 8D



Dagen efter tog jeg til Dragør meetup hjemme hos Luice med Resin Garden, det var bare super hyggeligt :D og nøøj en masse dukker *w*

- Billede tyvstjålet af Gigglegeek!

Idag har jeg godt nok været træt, men håber jeg er frisk til cosplay walk imorgen =D, det bliver bare så hyggeligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...