lørdag den 8. august 2009

Genki½ og kommende cosplays^^

Omg, alt min tid og penge går på at cosplaye fortiden, det er skønt^^ Må bare nyde det inden jeg starter på gym og får travlt.. Nå, her er så hvordan min sidste sommerferie uge er gået:

Mandag var jeg hjemme hos Lasse, som lige er flyttet til Roskilde! :D
og Tirsdag var jeg til Disney nat med Nadia, Stark og Kristoffer, vi så Tazan og Aladin 8D
Onsdag tog jeg så hjem til Akuma, og dagen efter til Kameko, skønt at se folk igen^^

Genki½ var igår^^, jeg var lidt i cosplay krise..

Min Maria paryk var i stykker, mit Karin cosplay kunne jeg ikke finde, min Pikachu skulle min søster låne og min Uchiha paryk er lånt ud, så heller ingen Akatsuki.
Så tog chancen og cosplayede Tayuya fra Naruto, bare uden hendes rigtige tøj.
(lol giga joint x_X)
Her er en liste over mine kommende cosplays (for selv at kunne holde styr på det):
J-popcon - fredag: Rima Toya fra Vampire Knight

Har allerede uniformen fra mit Maria cosplay, så mangler kun parykken der skal bestilles, bliver dejlig let^^

J-popcon - lørdag: Nico Robin fra One Piece
Her mangler jeg så en del mere <_<>
Svscon - Alle dage?: Cheza fra Wolf's Rain


Bliver noget af en udfordring at lave o.O, heldigvis har min mor sagt ja til at hjælpe, skal bare lykkes xD


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...