mandag den 2. november 2009

OMFG! + halloween!

Lææænge siden jeg har opdateret efterhånden, og OMG der er sket meget i sidste måned!
Har ikke blogget fordi min USB port er gået i stykker :/ så kan ikke poste billeder..
Men nu er der alligevel en del billeder online, jeg har lånt lidt af xD

Var på Paramount for ca. 2 uger siden, det var halloween, mega hyggeligt :D


Mig med røde linser, og Lasse i hans Hello Kitty kiguru mi xD


Nadia <3 som vampyr, med min søsters paryk ö

Ugen efter Paramount var der Kameko og Obscene fredag og lørdag :)
Synes ny Kameko var lidt kedeligt, der skete ikke rigtig noget o_O, men hyggeligt at se folk igen <3

Var på Obscene med nogen fra min klasse :D Det SUPER hyggeligt, synes næsten aldrig jeg får snakket med dem i hverdagen, fordi jeg som regel er total træt i skolen, og tåger i min egen verden, eller er hyper i frikvarteret over et eller anden ligegyldigt..

Ugen efter igen, weekenden igår, var ENDNU MERE AWSOME!
Først var der Tokyo Decadance, jeg var godt nok lidt småsyg(som altid -.-), men kæft det var fedt! Fik taget et billede af Trine og Sisen :D :D (turde ikke selv <_<)



Dagen efter vidste jeg ikke rigtigt hvad jeg skulle lave, der var ret mange muligheder, men endte med at tage på Faust og Rocken med Angelica, FUCK DET VAR FEDT!!!
Var hjemme i Roskilde klokken halv 8, i et GODZILLA kostyme?!


Hardore-mega-lækre-Angelica til venstre, og Godzilla mig til højre xD <3
Det var en lille hurtig update! Håber meget snart mit kammera virker igen, har nemlig endnu flere halloween og cosplay billeder jeg vil vise x3

2 kommentarer:

  1. Ej, du skulle da bare have overfaldet SiSeN :D Hvem ved om han nogensinde kommer til Danmark igen?

    Og det hele lyder rigtig sjovt ^O^

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...