lørdag den 12. december 2009

STILL ALIVE!<3

Omg, alt alt alt for længe siden jeg har blogget sidst! Og der er sket alt alt alt for meget til at jeg kan skrive om det hele! Nu skulle den her blog godt nok forstille at være en cosplay blog, men engang mellem kommer der også en lille update på mit liv :p

Men først, lidt egoflip:


Dundun! Tiden går hurtigt fortiden, imorgen har jeg måneds dag med Kristian, tror ikke engang jeg har skrevet om ham herinde endnu? Vi har kommet sammen siden fredag d. 13 november :3 er utrooooolig glad for ham, savner ham næsten hele tiden T_T

Men alt går rigtig godt fortiden :) Gymnasiet er skønt, selvom vi har rigtigt mange afleveringer her op til jul, og det tager meget af ens tid. Men stemningen, festerne, og det hele er bare fantastisk!
Idag er den første weekend i 100000 år jeg hverken har været ude og feste fredag eller lørdag. Kunne ikke overskue det igår, jeg var alt for træt, havde været til min morfars begravelse :/ og var lige blevet fyret, så tog hjem til Kristian<3>
Nu var sidste weekend også rimmelig heftig, var ude og feste både fredag og lørdag, og holdte selv fødselsdag søndag, hvor vi fik drukket 4 kasser øl xD det var så grinern! og vi dukkede alle op i skole dagen efter, ååårh luv.
Men nu vil jeg smutte igen, og skrive et indlæg om j-popcon!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...