mandag den 18. april 2011

Har endelig fået taget mig sammen til at købe en ny computer, min gamle døde her for 3½ måned siden, så har kun haft min lille 11" skole bæbar at bruge af indtil nu.
Fik et brev her i forgårs om at jeg havde fået 1300 kr. tilbage i skat(noget der vidst kaldes grøn check?) + 3000 kr. i feriepenge, så tænkte jeg godt lige kunne købe en ny computer.


"It's Friday, Friday
Gotta get down on Friday
Everybody's lookin' forward to the weekend, weekend"

Okay, det er ikke lige fredag idag, men f*** jeg elsker den sang på et eller andet punkt. Troede det var en joke første gang jeg så den XD. "Partyin' partyin' yeah!"

Og wuut se hvad min far kom forbi her forleden dag: disney VHS'er! Har over 30 nu :D (der er ikke plads til dem alle i min reol.)

:D

2 kommentarer:

  1. Fed blog du har!
    Er blevet fast læser.
    Tjek da også lige min blog:

    http://mariiahbach.blogspot.com/
    //Maria Bach

    SvarSlet
  2. OMFG kravler ind af dit vindue i nat og stjæler dine Disney VHS'er Dx

    Ej vil forfærdeligt gerne låne et par af dem hvis jeg må? :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...