søndag den 10. april 2011

Lost + weekend + nyt kamera!

Omg, her for et par uger siden købte jeg sæson 1 af serien LOST, og er simpelthen blevet så grebet af den at jeg var nødt til at købe de næste 4 sæsoner også. Kan virkelig anbefale den serie, selvom jeg synes den bliver mere og mere indviklet, når man endelig tror der er blevet fundet er svar på noget, dukker der noget andet mystisk op. Mega spændende.


Udover at se LOST har jeg ikke fået lavet så meget i weekenden. Fredag tog jeg på Ruder Konge efter skole med nogle fra min klasse + et par andre venner, hvor vi endte med at gå døde ret tidligt, men det var alligevel mega hyggeligt, og man følte sig endelig rigtigt tilbage i Danmark igen. (:
Lørdag var jeg til 18 års hos en veninde fra min klasse, hvilket også var super hyggeligt. Har slet ikke tal på hvor mange 18 års jeg snart har været til det sidste halve år, ihvertfald over 10 hvis man tæller min egen med.
Idag har jeg ryddet lidt op og spist billig sushi fra Føtex (28 stykker for 60 kr.!), og ellers bare lavet lidt lektier.

og weeeeeeeeeeeeee, har endelig fået købt et spejlrefleks kamera! Fandt et til 1800 kr. på Den Blå Avis og splejsede med min søster så vi gav 900 kr. hver, så det blev slet ikke så dyrt som jeg havde regnet med.
Der kommer nok til at gå noget tid før jeg rigtigt har lært at bruge det, men har altid savnet at have haft kamera med til cons og rejser, så tænkte det var på tide at købe et!


2 kommentarer:

  1. LOST<3

    Og jeg misunder dit kamera, jeg vil også have et :C

    SvarSlet
  2. Hvilket kamera er det? :)
    // Sophie

    www.nuit-sansfin.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...