tirsdag den 31. januar 2012

Januarudsalg og maskebal

Var kort i København for at shoppe lidt her til Januar udsalget, selvom jeg egentlig ikke havde penge til det, tror også kun at jeg endte med at bruge 150 kr., godt klaret af mig 8D
Fik nogle smykker fra Gina Tricot, sat ned med 75%!! Armbåndet skal sprættes op, og ledene puttes i min vedhæng-til-smykker æske, ringen skal bruge til Pirat kostume og sløjferne til casuel loli.

Udover smykkerne, fandt jeg også 2 sorte cardiganer, til 50 kr. stykket :O vildt nice, har manglet cardiganer længe synes jeg, det eneste jeg har er gamle, slidte, forvaskede, hættetrøjer. Regner med at have den til venstre på til meetuppet med Lolita Circlen her på lørdag. :)

Så har jeg også været til maskebal på gimle i Roskilde, med alle 3.g pigerne fra mit gymnasium. Det var vildt fedt, stortset alle havde masker på. Udover det var der pyntet op, julefrokost, underholdning og stripper. Nok den mest gennemførte fest jeg har været til længe.

I anledningen fik jeg også lov at være lidt kreativ med at lave masker til mig og min veninde. Er blevet godt tilfreds med dem begge 2 :D Den blå/sølv var til min veninde og den gul/sort/sølv til mig selv. Tog 2-3 eftermiddage at lave dem færdige, det sværeste var at bestemme sig for hvordan de skulle se ud.



I næste måned er der både fastelavn, valentinesdag, paramount, min kærestes fødselsdag, circle meetup og danish frills meetup. Så alle mine weekender er stort set fyldt op, men glæder mig til det hele!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...