fredag den 2. marts 2012

Obscene og SRP

Igår blev vores SRP karakterer endelig frigivet, og i onsdag havde min kæreste 20 års fødselsdag med druk, så kæft jeg havde mange tømmermænd torsdag morgen. Jeg lå og fik mareridt om at jeg havde dumpet SRP, men havde heldigvis fået 10! Er vildt lettet, var så stresset i december pga. den SRP, så det er så rart at få det ud af verden, og så endda med et 10 tal.

I lørdags var der fastelavn på Obscene, havde spurgt min kæreste hvad han ville være, og så sagde han and, så bruge det meste af vinterferien på at lave et ande kostume til ham, og et Rogue kostume til mig selv.
Det var btw ham selv der ville have at den skulle have onde øjne og øjenbryn!



(billeder fra Facebook)

Jeg fik desværre ikke taget nogen billeder af mit Rogue, så det må blive næste gang. Men kæft en sjov aften det var, tiltrods for at jeg skulle på arbejde næste dag. Det var vildt fedt at se så mange var klædt ud, det eneste jeg kan brokke mig over, er at det er nogle f***ing lorte øl de sælger på Obscene, og det har det være de sidste par år.
I næste uge har jeg køreprøve, hvis jeg består køber jeg sgu et te stel og holder te-party! 8D skal nok blive godt.

1 kommentar:

  1. Held og lykke til køreprøven :) Og tillykke med dit 10-tal!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...