mandag den 5. oktober 2009

Detaljer++

Jeg opdagede pludselig en "mindre" detalje som jeg manglede på min VK uniform, små spidse sølv dimser! nooes, hvordan laver man lige det??

Kom i tanke om at en til Cosplay Ready sidste gang havde lavet dem af pallietter, så idag tog mig og Lasse på jagt i Roskilde!
Panduro Hobby var svaret, fandt nogle sølv hjerte jeg kunne klippe dem ud af, det virkede faktisk okay :)





Imorgen har jeg fri klokken 09:40! o.o
min skole holder demonstration og har tænkt sig at spærre alle lokalerne, så lærene ikke kan komme ind i klasselokalerne.. lyder meget sjovt xD, men jeg magter virkelig ikke at deltage.. planen er at smutte diskret og ubemærket efter første modul, og så bare tage hjem og være kedelig med lektierne ._.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...