søndag den 4. oktober 2009

Syg i hovedet måned! *w*

Seriøst, der kommer til at ske meget de næste par uger!!!! >_>

Oh no ono på gimle på fredag d. 9, samtidet med cosplay show i Frederiksberg. Dagen efter holder en i min klasse fest + Scott holder noget cosplay hyggefest for de nærmeste venner.
Ugen efter er der Paramount d. 17, men horror tema! Hell yeah! + jeg skal i sommerhus med nogle venner i 3 dage!
Ugen efter igen, er der en hel weekend med Cosplay Ready! (Skal også til en htx tema fest samme weekend)
Så kommer vi til den bedste af alle uger! HALLOWEEN!
Ichigo holder fest samme dag som Decadance, og dagen efter er der vidst halloween på Rocken + Damien holder noget zombie gøjl.

Jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal vælge at tage med til, og hvad jeg ikke skal, men en fed måned bliver det 8D
håber bare jeg ikke når at blive stresset, gym skal jo også passes <_<

Hov... ugen efter halloween, det allerbedste; J-POPCON!!! :D

2 kommentarer:

  1. Du skal til Oh no ono med mig 8D

    SvarSlet
  2. Jamenjamen!! Nu finder jeg ud af at København Kulturnat er på fredag... ;_; jamen, jamen... >.<

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...