søndag den 4. oktober 2009

Loli? <3

Er pludselig blevet rigtig glad for lolita fashion igen *w*
Købte en skjorte her forleden da af Enifuu på j-fashion.dk, og prøvede den sammen med en sløjfe min mor har syet og en sort paryk^^
(badeværelset er bare det bedste sted til loli billeder... not)




(Nøøj, mine bryster ligner balloner i hvidt tøj >.< *huske sig selv på sports BH næste gang*!!)
________________

Yay, fik min Rima paryk med posten igår! så er man 76% klar til J-popcon!

Den er faktisk okay, fandt nogle fine sorte sløjfer at sætte i! Dog tror jeg, at der skal rettes lidt på hendes rottehale ting, og klippes lidt i den.. Kan være Foxy kan hjælpe med det til Cosplay Ready.



Nu mangler jeg bare at modtage hendes halskæde + få Lasse til at købe pocky!

1 kommentar:

  1. Du er så sød i loli *Q* GÅ I DET NOGET MERE!

    Og hvor er den paryk god! Farven er jo helt perfekt!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...