søndag den 30. maj 2010

Kommende cosplays og dukker :)



Weeee cosplay !! :D

Mit nye cosplay projekt er blevet Erza Scarlet fra Fairy Tail^^ Fariy Tail er godt nok ikke så kendt i Danmark endnu, men tror alligevel at vores gruppe nok skal blive genkendt.
Det er dejligt snart at skulle syg cosplays igen, faktisk ikke noget jeg har gjort det i over et halvt år, interessen har bare været væk blandt alle lektierne og vennerne..

Det eneste "problem" med dette cosplay, er at Erza har alt alt alt for mange outfits, så jeg er meget i tvivl om hvilket et jeg skal lave o.O
Præmiere for cosplay: Fredag til Genki 2010! (hvis jeg ikke bliver smidt ud for at bære på rustning, håhå)


En anden interesse jeg også er begyndt på igen, ABJDS ^w^

Har længe overvejet at købe en msd, dvs. en dukke på de 40-45 cm., da jeg kun har haft SD'er.
Har kigget rigtigt meget på Mei fra Bobobie, først og fremmest fordi bobobie er ret billigt, og så fordi man kan få dem i alle mulige farver! Nu skal jeg bare bestemme mig for om hun skal være hvid, lyserød, blå eller grå. o.O
Tror hun bliver købt efter Roskilde festivalen ^^, så har jeg noget jeg kan lege med i ferien.

Skal også snart bestille den her wig til Dina :) Hun skal have nyt look! Kommer der billeder af senere!



1 kommentar:

  1. Så længe rustningen ikke er lavet af metal er der ikke noget problem ;3

    Og tak fordi du skaber opmærksomhed om Genki ved at nævne os ^^

    Fortsat god dag~

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...