torsdag den 20. maj 2010

Tilbage igen :) Zombie Crawl

Af en eller anden grund har jeg ikke opdateret min blog siden januar. Tror jeg går igang igen når ferien begynder her om en uges tid <3

I sidste uge var jeg vil Zombie Crawl for 2. år i træk! Det var mega awsome! Mit yndlings event of all time, owner selv genki og sakura. :D Så vidt jeg ved blev alle billetterne solgt iår, dvs over 600 zombier i københavns gader!
Der er blevet uploadet rigtigt mange billeder på facebook, har lige støvsuget nogle af mig og mine venner. Det første er taget af random zombie, resten af taget af Jesper.


Nadia og Sara.


Lord Niller!


En Damien zombie!


Mig og min kæreste :)

Yderligere 2.700 billeder derfra kan ses her:

Det var en lille update, more to come :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...