mandag den 31. maj 2010

Læseferie + Kigurumi'er ^_^

Første dag af ens læseferie! og jeg laver ikke rigtigt noget..

Jeg er så småt begyndt at ønske mig en ny kigurumi, har bare virkelig svært ved at vælge!
Det bliver en af de her:

1. Sort kat, 2. Ulv, 3. Elmo, 4. Kylling(?)

Jeg ender sikkert med at købe dem alle sammen *w*
Der er også mange andre kigurumi'er jeg godt kunne tænke mig, nu er jeg bare så stædig, at jeg ikke vil have en jeg allerede har set i Danmark ^^', derfor er Pikachu udelukket..

3 kommentarer:

  1. TAG ELMO!!!!! :D

    og hvor bestille du fra ? :)

    skriv lige på msn eller mobil xD for huske nok ikke at kigge her :P

    SvarSlet
  2. Ulven er sejest og mest original vil jeg sige xD

    SvarSlet
  3. Jeg syntes også du skulle tage Ulven : D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...