torsdag den 12. august 2010

Genki = slut, Skole = start

Jeg startede i 2g her igår, og yees mit skema og fag ser godt ud! Jeg har fri 13:40 stort set hver dag, og skal møde sent hveranden torsdag. Jeg har fået ny idræts lærer! (den gamle kunne ikke lide mig), jeg skal have filosofi, og vi skal have om økonomi i samfundsfag og geografi. (nogle af mine yndlings fag) og og, aldrig mere billedekunst eller fysik! Hvem sagde 2g var hårdt? 8D

Nåmen, den her post skulle egentlig være om Genki, som var i sidste weekend. :)
Jeg nåede at blive færdig med alle mine cosplays + min kærestes, så det var jo perfekt :) og tror vi er blevet Danmarks største One Piece gruppe!

Mig og min kæreste længest til højre :)


Fredags cosplay, Erza fra Fairy Tail


Lørdags cosplay, Nico Robin fra One Piece


Søndags cosplay, Kurunu fra Rosario + Vampire

Det var en hurtig update, byebye

1 kommentar:

  1. Super fedt at du havde et cosplay til hver dag :D Total overskudsagtigt!

    Og som svar til dit spørgsmål på min blog - jeg vil SUPER gerne tage billeder af dig i dine cosplays :D Vi kan finde ud af noget til J-Popcon??

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...