onsdag den 25. august 2010

Nyt banner + wish list

Nyt banner! yes sir! eller, jeg blev træt af det gamle og fandt nogle billeder på google istedet.

Jeg har seriøst brug for at shoppe snart, det er helt sygt så meget jeg savner det! D: jeg har ikke købt noget i 2 uger (WUUT!?) fordi mit visa elektron er blevet væk.
Okay nu lyder jeg som jeg har alt for mange penge.. og ja, jeg er vant til at bruge penge hele tiden, men det er penge jeg tjener selv med en sølle løn på 53 kr. i timen, og jeg arbejder udelukkende for at have penge til at bruge på migselv. :) jeg kunne sagtens leve uden at bruge så mange penge, men jeg venter med at spare op til når jeg bliver 18, bla. for at jeg som 18 stiger like 100% i løn(hvis altså jeg ikke bliver fyret), og så ville det kunne betale sig at spare op, hvis min tankegang giver mening?

Men nevermind, er igang med en wish list fra yesstyle, hvor jeg nok kommer til at fyre halvdelen af næste måneds løn af på:




1 kommentar:

  1. Awesome stuffs! *3* When you have money, spend it, you only live once after all ;D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...