fredag den 20. august 2010

Such a wonderful day

Dejlig dag idag, bortset fra en ekstremt kedelig engelsk time jeg sidder midt i, min engelsk lærer forstår virkelig at ødelægge faget. :/
Men efter skolen er der stemt parken og fødselsdag.
Den her weekend har jeg fuldtsændig fri for arbejde, selvom jeg har fået 3 sms'er og en opringning om jeg kunne komme, men fandme nej, jeg kan sgu ikke arbejde hver weekend, hvis jeg skal have tid til andet en arbejde og lektier, så den her weekend vil jeg være 100% scoial, det er også lang tid siden jeg har været til en rigtig fest.

Vores gennemsnit fra 1g er blevet lagt op, det er godt nok kun karakterene for de fag vi har afsluttet, men stadig:
9,3 , det er sgu ikke helt tosset 8D
Tror bare at det kommer til at falde efter det her år er afsluttet, i år skal jeg afslutte både samfundsfag, filosofi, tysk, naturgeografi og biografi. D: og tvivler på jeg får ligeså gode karakterer i alle de fag. Damn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...