lørdag den 11. september 2010

LF: Overskud

Jeg kan se de næste par uger bliver ret trængt fordi der er så meget jeg skal, så tænkte jeg vil lave en liste med tips til mig selv om hvordan man kan få overskud 8D

Sådan får Christine overskud:

1. Spar på kalenderen! En Kalender er rigtigt god når du har mange aftaler, men hvis du bruger den for meget glemmer du at leve i nuet og gør dig selv mere stresset end nødvendigt! Så brug kalenderen så lidt som muligt.

2. Ryd op! Hav dit værelse rent og overskueligt, så du hele tiden ved hvor alle dine ting er og det tøj du skal bruge når du skal i byen bliver vasket i tide. Generelt giver et rent og nydeligt værelse rigtig meget overskud. Sæt din yndlings CD på og brug en times tid på det 1 gang om ugen.

3. Lav afleveringerne i god tid. Bliv 1-2 gange efter skole hver uge og lav afleveringer! Så slipper du for at tænke på dem i din fritid.

4. Lav ikke aftaler mere end 1½ uge væk, medmindre det er en eller anden kæmpe begivenhed. På den måde har du en lidt mere afslappet spontan hverdag.

5. Hav tid til at lave ingenting et par gange om ugen. Hav en onsdag aften hvor du kan sidde og se Desperate Housewife imens du på facebook, og tænke på absolut ingenting.

De var de råd jeg kunne komme op med, nu er de godt nok rettet imod mig selv, men jeg kan umuligt være den eneste der både har skole, arbejde og venner, som kan føle sig en smule travlt engang imellem ? T.T

1 kommentar:

  1. you're so right...
    just a little difficult in the 2nd year of high school, all the homework = = sigh

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...