tirsdag den 7. september 2010

oh lucky days

Den her uge har kun været 2 dage, og der er bare sket så meget godt! :D

1. Jeg er blevet optaget på holdet Matematik B som flex kursus på Københavns VUC! Er simpelthen så glad, det betyder jeg har plads til Filosofi B i 3.g!
Jeg føler mig godt nok en smule stræber agtig når jeg tager ekstra fag uden for gymnasiet, og så endda i 2.g, men jeg SKAL bare have Matematik B i år, hvis jeg ikke skal have Tysk A næste år.´
Jeg tror det bliver rigtig nice at studere online, så slipper jeg for at stresse for meget fordi jeg 100% selv kan bestemme hvornår jeg laver hvad.

2. En inde på Blackmarket har skrevet til mig og spurgt om jeg vil være model for hende på nogle billeder, og jeg tror det kunne været vildt fedt at prøve, så vi har aftalt onsdag i næste uge, jeg glæder mig mega meget ^_^ tror man kan lærer meget af at stå model, især at gå imod sin præsentations angst!

3. Er blevet helt vild med lolita igen, efter 2-3 års pause, har bestilt for over 1000 kr. på bodyline 8D - det bliver mit første ikke hjemmesyet lolita tøj, hvis interessen fortsætter vil jeg måske begynde at købe noget genbrugs brand :) Har aldrig rigtigt gået i lolita, så starter med bodyline indtil jeg ved om det er mig! Mine yndlings genrer er bittersweet, over the top, wa, casuel og guro lolita!

'
Min naturlige hårfarve er ved at vende tilbage ^w^
bye bye!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...