onsdag den 29. september 2010

Pirate'n'bodyline

Var som sagt til pirat fest her i weekenden, hvilket var mega awsome *w* så meget noget jeg skal med til næste år, hvor jeg også vil gøre endnu mere ud af mit pirat outfit.
Hele mit outfit var fundet og sat sammen på 1 dag! Jeg droppede pirate loli, da jeg simpelthen ikke havde tøjet nok til det, så det må blive en anden gang.


Et hurtigt billede af mit outfit tidligere på dagen, uden hår og makeup og støvler.
Uret er fra bodyline :)

Super nizzle gun som jeg lånte af min kæreste, den er SÅ nice! Overvejer at købe den af ham.

ov, og btw, min kæmpe bodyline ordrer ankom for 2 uger siden ^w^ (efter en helvedes masse told o.o)

Kan passe det hele ö, selvom jeg bestilte skoene i forskellige størrelser, men efter at have købt over 4-5 par sko online, lærer man langsomt hvilke størrelser man bruger i hvilke sko ^_^

Overvejer herre meget at stå for et lolitameetup, så jeg snart har en undskyldning for at gå i det :D

Byebye igen ^_^


2 kommentarer:

  1. AWESOME ! ;D var det piratfest på the rock? (:

    SvarSlet
  2. jep ^^ kan så meget anbefales!
    men fuck det var godt nok dyrt! 100 kr. for at komme ind, og 45 for øl.. like wuut

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...