onsdag den 16. marts 2011

Genbrugs guld + TV'serier

Vi fik 10 i SRO! Både i Filosofi og i Samfundsfag, der er ikke noget der kan redde dagen som 2 10-taller ^_^ Vi valgte at fejre det ved at tage på Ruder Konge (et værtshus i Roskilde, 5 minutter fra min skole).
Vi mødte nogle udvekslingsstudenter fra USA, som vi valgte at sætte os til at snakke med. Det endte med vi først var hjemme 21:30, til trods for at vi havde fået fri allerede klokken 15:00.
Idag har jeg valgt at holde søndag, dvs. lave fuldstændig ingenting. Jeg trænger virkelig til det, har fjollet omkring i flere uger nu. I anledningen har jeg købt lidt ind i Fona:

Hele Silverfang i uncuttet version. Super nizzle. Har godt nok set serien 2 gange før, men er så træt af at se downloadet anime på nettet, så tænkte jeg ville tage mig sammen til at købe flere dvd'er fremover.
Så købte jeg også lige LOST (the game), startede på den for et halvt år siden, og nåede aldrig at se mere end 3-4 episoder, men synes den virkede ret nice.
Igår var jeg med en veninde i genbrug, og gæt hvad jeg fandt? 2 par plateau støvler i min størrelse. De er PERFEKTE til cosplay, tror helt sikkert mig og min søster får glæde af dem en dag, jeg fatter ikke jeg kunne være så heldig at finde plateau sko i en genbrugs forretning.
De sorte kunne faktisk være ret fede til EGL.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...