tirsdag den 22. marts 2011

Nyt banner ^_^ + Dublin

Har endelig fået et nyt banner. ^_^ Det er tegnet af LooneyLolita, og jeg er super glad for det.

Har allerede beskrevet karakterene før, men kan lige hurtigt skrive dem igen, fra venstre til højre: Min World of Warcraft karakter, Totoro, mig, Pikachu, Hassel, Nico Robin og Edward Sicssorhands.

Skal btw til Dublin med min klasse allerede på lørdag. Glæder mig sindsygt meget, har bare ikke kunne finde mit studiekort endnu, og det er ret vigtigt at jeg har det med -_-

Vores super typiske halv-fesne studietrøje: 2.A i Dublin. Woohoo. Ej, jeg synes den er blevet ret fed, selvom den er lidt typisk. Det bedste ved den er der kommet en firkløver på i stedet for en trekløver, haha.




Og til sidst et lille billede af mig fra fastelavn på Paramount her for en uges tid siden. Var klædt ud som fakta-zombie-chick. Godt min chef ikke læser min blog, oh lol.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...