tirsdag den 15. marts 2011

Okashii con ;)


Har fuldstændig glemt at opdatere om OkashiiCon i år. Synes det var en lige så hyggelig con som sidste år, dog var der et par småting der skuffede mig.
Det første var at de ikke have noget Stepmania ;_;, hvilket er noget af det bedste jeg ved til cons ^^. Jeg kunne også bare spille det jeg har derhjemme, men min søster bliver så sur når jeg hopper rundt og tramper i gulvet.
Udover de ikke havde noget Stepmania, var jeg mega skuffet over cosplay showet, I was like, wtf? Var det bare mig, eller var der folk på scenen der slet ikke var i cosplays? Og de der mellem acts var LIIGE over grænsen, jeg har det fint med boysxboys buttsex, men der sad en 7-8 årig pige ved siden af mig, og jeg tror hendes far var lidt skræmt og forarget.
Til sidst var jeg skuffet over deres biograf, vi sad og planlagde maraton hele natten, fordi der ville blive vidst film til klokken 3-4 stykker. Hvad sker der? De kommer og lukker for projektoren klokken 1, 8 minutter før den film vi så sluttede. Skide irriterende. Og det giver da ikke mening at låse det hele af klokken 1, når der står der vil være film flere timer endnu?
Menmen, til trods for alt den kritik, havde jeg en super hyggelig weekend ^^ Dejligt at være væk fra alt der hedder skole, fester, arbejde og lektier. Total luksus weekend.
Et billede af mit OkashiiCon team:
Mig, Ole, Nadia, Maja og Sara, som Godzilla, Kaku, Zoro, Pikachu og Sanji.

(Billede fra Facebook, kender ikke ham der har taget det.)

Om lørdagen valgte jeg at prøve min nye Bodyline jsk, er dog øv over at jeg glemte mit glattejern i Danmark.

(Ser lidt underlig ud T_T)


Nogle tegninger mig og min søster fik tegnet for 50 kr. stykket i Artist Alley ^_^
(Eller ikke..)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...