mandag den 23. maj 2011

Berlin og pirater!

Sidste uge har bare været SÅ fantastisk. Startede ret dårligt ud, da jeg blev syg igen lørdag aften, og måtte tilbringe både søndag og mandag i min seng.
Mandag aften havde jeg heldigvis fået det bedre, og fik ved en 11tiden en sms der spurgte om jeg ville med til Berlin tirsdag morgen. Ida og Niels havde fundet en bus der gik derned for kun 300 kr.! Jeg skyndte mig at ringe til min chef og få byttet min vagt væk og fik pakket min taske, og næste morgen sad vi alle 3 i en bus på vej til Berlin, nok den mindst planlagte rejse jeg nogensinde har været på.
Har desværre ingen billeder derfra, da jeg ikke turde slæbe mit kamera med, men det var en super spontan tur. Vi tog hjem allerede torsdag, dels fordi vi ingen penge havde tilbage og dels fordi jeg skulle til konfirmation om fredagen.

Fredag aften tog jeg hjem til Casper for at drikke et par øl sammen med Niels, Caspers kæreste, Katja og en jeg aldrig fik navnet på. Jeg var pænt træt efter Berlin og efter konfirmationen, men alligevel kom jeg først i seng ved 3-4 tiden, xD typisk!

Lørdag aften var der pirat fest på the rock! Som jeg havde glædet mig sindsygt meget til, og jeg må indrømme at festen levede op til alle forventninger, folk gik virkelig meget op i det. Der var et super nizzle pirat band, mandestrip, kåring af bedste kostume, limbo med gratis shots, mad og kanoner man kunne fyre af. Rock the Pirate er nok de mest gennemførte fester jeg har været til på the rock. Glæder mig allerede til næste gang.

Med hensyn til kostume havde jeg haft ret travlt, havde planlagt jeg ville lave det om tirsdagen og onsdagen, men så kom Berlin i vejen, så derfor havde jeg kun lørdag eftermiddag til at sætte noget sammen. Jeg valgte at gennemsøge hele mit værelse for alt der kunne bruges, og lagde det i en kæmpe bunke, så jeg kunne prøve mig frem.

Hatten nåede jeg aldrig at sy færdig, og korsettet var et jeg lige nåede at købe i Fatima, men resten var bare random jeg havde liggende, og støvlerne fra et af mine cosplays.

Billede af vores pirat crew (taget fra facebook):

Mig, Jimmy, Jannick, Ole og Nadia! :D

Jeg tror jeg uploader nogle flere billeder så snart de kommer op på the rock's hjemmeside!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...