torsdag den 26. maj 2011

Lolita plugs?

Noooooooooooooooo! Jeg skal op i mundtlig tysk på tirsdag ;_; Det kunne ikke blive meget værre, heldigvis er det dagen FØR Copenhagen Zombie Crawl, så kan jeg i det mindste fejre at jeg er færdig med nogensinde at have tysk dér.
Fordi jeg skal have Samfundsfag næste år, har jeg fået fri hele dagen idag. Vores klasse er splittet i ret mange linjer, der er stortset ingen der har præcis de samme fag. Jeg har linjen: Engelsk A, Samfundsfag A, Matematik B og Filosofi C.

Menmen, jeg har 24 timers forberedelse inden jeg skal op i mundtlig tysk, så mon ikke jeg kan klare den? Desuden har jeg fået 4 i årskarakter, så hvis jeg bare kan få hivet den op på et 4tal til eksamen, så er jeg helt tilfreds. (Kan INTET tysk..)





Jeg er begyndt at stretche begge mine øre, jeg ved godt der er rigtig mange der synes det er klamt osv., men det må de helt selv om. Jeg synes selv det var mega grimt engang, men fra en dag til en anden synes jeg pludselig det så mega fedt ud xD

Jeg er indtil videre oppe på 6mm, og regner med at stoppe ved 1cm.







Min æske med alle mine stretch's, halvdelen af dem er hjemmelavet af fimoler, og den anden halvdel er købt billigt på Crazy Factory.





Men hensyn til lolita, har jeg faktisk fundet en hel del plugs rundt omkring på nettet, der er rigtigt søde, men venter med at købe nogle til jeg er oppe på 1.cm.







Og til sidst nogle super søde Totoro plugs:


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...