søndag den 8. maj 2011

Oprydning + Sakura Festival

Jeg fatter seriøst ikke hvordan mit værelse kan blive så rodet på så kort tid. Det er især mærkeligt når jeg alligevel kun er hjemme når der skal laves lektier og spilles computer!
Anyway, fik taget mig sammen til at få ryddet op og gennemgået mine ting her inden weekenden, selvom jeg kun nåede en femte del af det hele og endda havde Jannick til at hjælpe mig o.O

3-4 timer efter...

Tadadam. (bemærk at der på det første billede er 4 kasser med ting stablet, og på det andet billede er der kun 3.)

Her i weekenden var der Copenhagen Sakura Festival. Det var egentlig planen at jeg hellere ville tage til SVScon, men kunne simpelthen ikke overskue at skulle hele vejen til Jylland, og oveni det var der både personale fest på mit arbejde lørdag aften, og en masse dejlige lektier til mandag, så det kunne bedre betale sig at blive hjemme. Desuden har jeg heller ikke lavet nogen nye cosplays i snart et halvt år, så interessen var bare faldet. Håber dog på jeg får tid i sommerferien til at lave nye cosplays.

Sakura Festivalen var super hyggelig i år. Synes dog ikke der skete så meget derinde, men det var nice at støde ind i gamle venner og bekendte jeg ikke har set siden J-popcon.
Jeg valgte at udnytte anledningen til at have noget af mit loli-tøj på, da jeg ellers ikke får gået så meget i lolita.

Mero, mig og Anya :)

Jannick

Kiti

Har lagt resten af billederne derfra op på facebook, og de skulle gerne være offentlige!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...