tirsdag den 3. april 2012

Påskeferie og pokemon kage!

Hele sidste uge fik vi overstået alle terminsprøver, heldigvis følte jeg at det gik sådan ok hele vejen igennem, tror ihvertfald ikke jeg får under 7 i nogen af prøverne, og hvis jeg gør, er de heldigvis ikke alt afgørende.
Nu har jeg påskeferie, og det er skøøøøøøøøøøøøøønt :) jeg nyder det SÅ meget.

Lørdag, den første dag i ferien, havde jeg gang i den helt store forårs rengøring, var igang fra klokken 12:00 til klokken 22 om aftenen. Fandt en helvedes masse ting og sager som jeg kan sælge, er begyndt at rydde ud i alle de ting jeg har, for jeg har simpelthen for meget. Det bliver et helvede når jeg flytter hjemmefra, så det er nok en meget god ide at rydde op nu d:

Søndag var der loppemarked ude i Musicon her i Roskilde, hvor jeg tog ud med mine forældre. Fandt en bod der solgte DVD, og fik disse 7 film for 100 kr. ialt, dvs. ca. 15 kr. pr. DVD, hvilket jeg synes er ok billigt. De fleste af dem har jeg set før, men er film jeg gerne vil se igen. De andre regner jeg med at sælge videre for 10 kr., hvis de viser sig at være dårlige.

Resten af søndagen brugte jeg på at fortsætte min oprydning fra lørdag af, jeg endte med at smide en sæk med 15 par sko ud. Eller dog ikke helt ud, mine forældre holder et loppemarked i vores forhave her om 2 uger, hvor vi nok prøver at sælge dem 10 kr. pr. par :)
Mandag var til gengæld super afslapnings ferie dag, jeg tog hjem til min kæreste og vi brugte dagen på at se film og fråde chips, og senere spillede papir rollespil med Ricki og Tim. Hvilket faktisk var ganske underholdende.
Idag har jeg været i København med min søster, vi tog ind på kraftværket til noget der hedder Kameko, som så fra idag af ikke længere hedder kameko, men istedet et eller andet der på Japansk betyder tolerance. (lidt fesent xD)
Det var hyggeligt nok! Der blev set battle royale, som jeg bare har set aaaaalt for mange gange efterhånden.
Der var også en kage konkurrence som mig og min søster deltog i, her er vores geniale pokemon kage:


Den bestod af 80% sukker, men synes nu den smagte meget godt. Vi fandt desværre aldrig ud af om vi vandt noget, fordi klokken 20:00, hvor det skulle blive afgjort, var alle smuttet til højre og venstre for at finde mad, og img og min søster skulle tilbage til Roskilde.

Det var så det jeg indtilvidere har brugt min ferie på ^_^, resten af ferien er der ikke så mange planer for. Torsdag er der paramount, og søndag og mandag skal jeg arbejde. Resten af dagene vil jeg bare slappe af og nyde ferien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...