søndag den 25. marts 2012

gaver + 9 måneder :D

Idag har mig og min kæreste 9 måneders dag, tror jeg nok. Er faktisk ikke sikker på om det er idag eller imorgen, eller næste måned men det er heller ikke så vigtigt. Uheldigvis skal jeg på arbejde hele aftenen til klokken 21:15, og derefter hjem og læse op til terminsprøverne, så vi får ikke rigtigt tid til at lave noget idag, må vente til påskeferien.

Har her på det sidste fået rigtigt mange gaver, både fra min kæreste og min mor, super sødt af dem ^^


Dinosaur øreringe. Fik dem af min kæreste her i torsdag, de er herre søde :D Fik dem som en tak-fordi-du-er-en-sød-en-og-tillykke-med-karakterne-gave, eller noget. Tror jeg xD
Har nemlig lige fået 2. standpunkt, hvor jeg har fået bedre karakterer i 8 ud af 9 fag, så det er en stor forbedring.


Et testel :D Igen fra min kæreste, som i tillykke-med-kørekortet-skat. Vildt sødt af ham, glæder mig til at bruge det. Der mangler dog en kande, så må lige holde udkig efter en, de kommende loppemarkeder. Men iiih, så er der kun 9 must-own ting tilbage på min liste.

Sidste gave fra min kæreste, selvlysende dinosaurer. Tog billederne om dagen, så kunne ikke tag et hvor lyset var slukket desværre. Har ingen anelse om hvorfor jeg fik dem :p det helt fjollet med alle de gaver, når jeg først har fødselsdag om 9 måneder, men er nu glad for dem. :)

Udover øreringe, selvlysende dinosaurer og testel, har jeg også fået en gave fra min mor, som er "tillykke med du fik 10 i SRP"
Har aldrig fået gaver for mine karakterer, og synes karakter penge er så latterligt, men lige denne her gang synes min mor at jeg havde fortjent en gave.
Fik et sæt mummi sengetøj fra kvickly :D Er mega glad for det. Fik bare kun taget dårlige billeder af det:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...