tirsdag den 28. august 2012

Død blog...er i live!

Jeg har godt nok ikke postet meget det sidste halve år o_O

Der har ellers været nok at poste om, jeg har fået nyt job, er blevet student, min kæreste er flyttet midlertidigt  ind.

Jeg har, som så mange andre studenter, valgt at holde sappartår. Jeg var lidt skeptisk til at starte med, da jeg var bange for jeg ikke ville kunne få arbejde. Men allerede 2 uger efter min studentereksamen var slut, havde jeg 2 jobsamtaler, og så heldig(eller dygtig?) som jeg er, fik jeg tilbudt begge job, men måtte sige nej til det ene som var et barnepige job. Så nu arbejder jeg som 1. assistent i Netto, yes man! Det er gode penge, og der er noget at lave, så det er bare super.

Lige et par studenter billeder:

Blomsterne er fra min kæreste, og min studenterhue er syet af min mor :) Selve kasketten er fra en latex politi kasket fra en kostume forretning, og dinosauren har min kæreste købt på ebay.

En anden nyhed, jeg har fået rotter :) De er super søde og sjove. Den sorte hedder Laban og den hvide hedder Bobo.





Til sidst har jeg besluttet mig for at starte op i dukke hobbyen igen (abjd). Nu har jeg både tid og penge, så hvorfor ikke.
Jeg har sat mig for at skulle have 4 dukker i alt. En msd pige, msd dreng, sd pige og en sd dreng :)

Har lavet alle karakterne som anime figure, jeg har dog ikke bestemt navne endnu:


 De 2 øverste er MSD'er og de nederste SD'er. (håber jeg at man kan gætte sig til? :p)
Indtil videre er SD drengen købt, og jeg skulle gerne få ham med posten denne her uge, msd pigen bestiller jeg fra Think Pink her på fredag.
De 2 sidste venter jeg til december/januar med. Da jeg lige skal have arbejdet lidt mere inden jeg fyrer så mange penge af. haha.

Udover det venter jeg også på 2 pakker lolita tøj! Den ene er 4 skjorter fra taobao + 40-50 meter blonder, den anden er en nederdel og kjole fra bodyline.

Det er SKØNT at have penge igen, for første gang i et år. Jeg ved ikke om jeg har nævnt det her i bloggen, men tilbage i slutningen af Marts, sagde jeg mit gamle job op, så har gået længe kun på SU, som så stoppede i Juni.

Men glæder mig til at begynde at blogge noget mere nu hvor jeg har fri (at arbejde er for mig det samme som at have fri.) Dog overvejer jeg om jeg skal skifte til Tumblr.

1 kommentar:

  1. Du er så heldig! Jeg vil bare gerne have et fritidsjob og jeg leder og leder. Kryds fingre for mig ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...