fredag den 31. august 2012

Harry Potter halskæde og bjd Kigurumi.

Fandt nogle søde små flasker på mit arbejde forleden dag, til kun 25 kr. for ialt 8-10 flasker.
Jeg kom lidt til at tænke på Harry Potter, og fandt en gammel slange ørering, og prøvede at lave en Slytherin halskæde. Synes selv den blev meget sød :p synd der ikke kommer flere film ud, så jeg kunne have den på til en præmire, men hvis der dukker et HP event op, så tager jeg den på.


Udover det fik jeg min drenge SD dukke hjem igår! Han er rigtig fin, og han var billig, 1500 kr. inkl. forsendelse. Til gengæld mangler jeg tøj til ham, så det eneste jeg kunne give ham på var en Pikachu kigurumi. haha.




"FML FML FML, få den her tingest af mig"


Kigurumi'erne kan købes af mig til 150 kr. stykket, og er hjemmesyet :) De passer til SD piger og drenge, og kan også bruges til 70cm dukker. (dog bliver de lidt kortere på benene.)
Send en mail til dionza@live.dk hvis du vil købe en :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...