søndag den 2. september 2012

Roskilde børneloppemarked

Idag var der børneloppemarked i Roskilde gågade, hvilket jeg glæder mig til hver gang! Dog lykkedes det mig ikke at finde nogen PS2 spil :( men fandt heldigvis andet jeg kunne bruge.



Hængebro til rotterne, som Bobo lige med det sammen skulle undersøge og kravle på :D 10 kr.


Microfon'er til Singstar 30 kr. og et ABBA singstar spil til 8 kr. Udover det fandt jeg også et chearleader spil  til Wii, ved ikke om det er godt, men 10 kr. så kunne man ligeså godt prøve det.


Derudover fandt jeg 2 nye Dragonball figurer til min barndoms-minde-hylde. Det var Yajirobe og Mester Kvæde jeg fandt til 1 kr. stykket. :D



En pokemon CD til 5 kr., 29 sjælne pokemon kort til 25 kr. og det aller bedste af det hele, Pokemon Pearl, til 20 kr. :D

Ialt fik jeg altså brugt 110 kr.,for både rottelegetøj, singstar +spil, spil til wii, dragonball figure, pokemon CD, nintendo DS spil og Pokemon kort. Skønt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...