mandag den 10. september 2012

Abjd meetup, Skurke-helte fest og pakker. :D

Har haft en superfed weekend, og skal først arbejde på onsdag, så den her weekend har bare været lang.
I lørdags var mig og min kæreste til Skurke og Helte-fest. Det var super hyggeligt, og vild fedt at se at folk gjorde så meget ud af det!!

Vi kom som Kim Possible og Ron Stoppable, og der var virkelig mange der kunne genkende os. Selv togkontrolløren var like "i ligner nogle fra en tegnefilm!"



Jeg er og bliver en kæmpe Wolverine fangirl xD
Vi endte dog med at tage ret tidligt hjem, men vi havde også været til surprice party for en af mine venner tidligt om morgenen samme dag.
Det var hans mor der stod for det, og fik fat i stortset alle hans venner, og så sprang vi frem og overraskede ham. 

I fredags var jeg til abjd-meetup for første gang i flere år!
Det var virkelig skønt at se folk igen, og også at se nye mennesker. Jeg havde planlagt at det lige skulle være et par timer, men var først hjemme ved 20:00 tiden, selvom cafe turen allerede startede ved 15 tiden.


Gruppebillede, her mangler der dog en del dukker, da der var et par stykker der var taget hjem.







Jeg fik købt et par støvler til Hazel, og fik lov at låne en wig indtil den jeg har bestilt dukker op. Det er dog skræmmende så meget han ligner min tidligere dukke xD Tror det er pga. vesten og faceuppen. Må der laves om på i en fart.

Her idag har jeg modtaget en masse pakker. *_* Fra Ebay og Bodyline.


Dinosaur, halloween og starwars kageforme, glæder jeg mig så meget til at lave kager ud af. Det var i sidste uge jeg bestilte dem, blev godt nok overrasket over allerede at få dem. o.o




Nederdel og kjole fra Bodyline. Billederne er ikke så gode, i virkeligheden er de begge knald sorte, og ikke så grå som på billedet >_> Nederdelen skal bruges til næste piratfest, som er her i slutningen af denne måned. Kjolen bliver til næste lolita meetup. :)

Men resten af min fridag idag skal gå med oprydning og rengøring, og så forhåbentlig også bagning af småkager.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...