tirsdag den 18. september 2012

Taobao, superhelte, starwars og pirater!

Har haft den super god weekend/uge. Har ikke haft så mange vagter, så den har været ret så afslappet.

I fredags var jeg i KBH sammen med en veninde for at se min kæreste og nogle af mine venner spiller koncert. Det var vildt sjovt!! De var ret gode af et "seriøst useriøst"-band at være. Deres band hedder Antikød, og deres hit må være "Skål for rødkål".

Lørdag morgen var jeg på arbejde frem til klokken 15:00, det var aaaalt for hårdt, havde ikke fået mange timers søvn den dag. Det var meningen at jeg skulle have været til Pirate pubcrawl om aftenen, men var alt for træt, istedet tog jeg i byen med en af mine venner og hans far, vi havde det vildt hyggeligt.
Søndag skulle jeg tidligt op igen, for at få tager nogle professionelle af nogle af mine cosplays, som jeg poster her senere :)

Og nu til billeder:

Enifuu har hjulpet mig med at bestille en masse lækre skjorter fra Taobao, som jeg virkelig elsker! *w*
De passer alle super godt, bortset fra at 2 af dem er lidt korte på ærmerne, men tror jeg fikser det med nogle blonder  ^^


Udover det har jeg også fået nogle super fede håndlavet strømpebukser hjem fra Etsy. De er perfekte til det pirat kostume jeg har i tankerne. Jeg har overvejet at købe dem i andre farver også :P
(Man finder sælgeren ved at google "pirate tights etsy")


Jeg forsøgte at få taget et billede af mit indtilvidere pirat outfit, men mig og kameraet havde en dårlig dag xD


Hele den her uge har jeg bare arbejdet og nørdet. Jeg fandt nogle billige dvd'er på mit arbejde med Wolverine, Hulk og Spiderman, og måtte købe dem alle. Uheldigvis fandt jeg først ud af at der var engelske  stemmer på, efter jeg havde set filmene med danske ;_;


Og til sidst har jeg fået brugt nogle af de kage forme jeg fik hjem sidste uge.
Nu mangler jeg bare at nogle holder Starwars eller Jurassic Park maraton.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...