mandag den 15. juni 2009

Genki opvarmning :D

Havde random-regnfuld-cosplay-torsdag i sidste uge med Ichigo og Magnus fra fieldtrip^w^
Det var super hyggeligt, vi var nede i Fanatic og nørde lidt rundt, og senere tog vi på biblioteket for at nørde videre, sammen med en af Magnus' venner.

- Yay for træer! xD

- Poptøse Karin, med min søsters spejl xD
Glæder mig over mega meget til Genki! Blev færdig med alle mine eksaminer idag, har et snit på 7, så det er vel fint. (når man tænker på at jeg fik 00 og 02 i tysk xD)
De næste par dage har jeg masser af tid og overskud, det er skønt.
Min paryk er kommet til Danmark! YEAAH! Hvis jeg er heldig kommer den imorgen.
Ellers vil jeg bruge de næste par dage på at lege med pokemon kort, spille pokemon, se pokemon filmne, og episoderne ^w^

1 kommentar:

  1. Ihh, Genki er lige om lidt *__* Glæder mig, men er osse stresset med at få syet cosplays færdige dertil DD:

    Skal du cosplay?

    Og hvor lyder jeres tur bare vildt dejlig~

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...