søndag den 21. juni 2009

Genkicon!!

Selvom jeg vågnede fredag morgen med feber og heftig halsbetændelse, og måtte dope mig selv på smertestillende hele weekenden(som jeg opdagede, at jeg var kommet til at tage cirka 15-20 piller for meget af, og derfor havde temmelig ondt i maven søndag), havde jeg en helt fantastisk con!
En dejlig følelse af at ankomme con'en, før man overhovedet er kommet ind, er der 5-10 personer der har vinket og hilst på en. Seriøst, kan man andet en elske animemilijøet's kramme fetich? xD

Det er længe siden jeg har moret mig så godt, det skete ting næsten hele tiden, og folk var så søde og imødekommende!
Natten fra lørdag til søndag var lidt barsk, heldigvis var Pashiri'erne virkelig søde, jeg fik te weee ^w^
Well, tak til alle mennesker for en super fed con! Ville gerne ramse folk op, men listen er er aaalt for langt xD
Den her blog ender snart med et over forbrug af happy smiley'er og stavefejl =p

Jeg kom hjem søndag aften, havde ikke sovet i 40 timer, over 39 i feber, vejrtræknings problemer og forfærdelig ondt i maven over alle de piller, alligevel fortrød jeg ikke et sekund at jeg var taget afsted :)

3 kommentarer:

  1. Jeg håber snart du bliver rask og din stemme bliver normal igen!!

    Det var super hygge at tale med dig >w< Og du så super godt ud - man kunne ikke se hvor skidt du havde det (kan den slags være et kompliment? XD)
    Glæder mig osse til næste år!!

    SvarSlet
  2. Lulz, vi gav te, men arrede dig for livet med underlige samtaleemner XD Yeah, at være arrangør kan være trættende... O.o

    Men er glad for at høre at du morede dig, selvom du havde det skidt. Forhåbentligt kommer du igen til næste år ^^

    SvarSlet
  3. Self. gør jeg det ^w^

    Selvom jeg har svært ved at forstille mig den samme genki med 800 deltagere o.o

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...