lørdag den 27. juni 2009

Sidste skoledag..

Omg, lolz, wtf! Gæt hvem der lige er blevet færdig med grundskolen? o__O
Var på bakken igår med min klasse, og så videre til fest bagefter, super hyggeligt! seriøst jeg kommer til at savne den klasse! :')

Vi fik vores eksames bevis med vores skriftlige karakterer i torsdags, er stadig høj over at få 12 i både skriftlig dansk og skriftlig matematik! o.o (som lille troede de, at jeg var ordblind..)

Imorgen starter Roskilde Festivalen! Bliver mega awsome, selvom jeg har været så uheldig at få vagter samtidet med nogle gode koncerter D: men armbåndet er betalt, så klager ikke^^
Billede af mig og Ichigo fra Genki (cosplay Maria og Yuki fra Vampire Knight)
En anden mega dejlig ting er, at jeg er blevet rask! :D *synge*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...