fredag den 30. juli 2010

Genki here we come!

Weeeeeeeeeee! Jeg kan opdatere min blog igen, takket være min lillesøsters computer! <3

Jeg er gået i total cosplay making mode, har ikke lavet meget andet de sidste par dage og det er med stor hjælp fra min mor!

Skal have 4 cosplays klar til genki, 3 til mig selv og 1 til min kæreste, som skal cosplaye for første gang :)


Her liget nogle sammenlignings billeder af noget af det mig og min mor har fået præsteret:





Erza's skjorte! Hele cosplayet får præmiere fredag til genki :)




Mega dum hårbølje ting. Tog mig 4 timer at lave, til Genki synes jeg også selv at den blev perfekt. :) ! Glæder mig til at cosplaye Kurono, bliver søndag til Genki!


Det var en meget lille update med nogle cosplay billeder ^_^ det er vildt, det er snart et år siden jeg sidst har lavet cosplays. Det har jeg faktisk savnet ö

3 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at se dine cosplays til Genki! Især dit Kurono! >w<
    -wee for at du kan blogge igen! >:D

    SvarSlet
  2. Glæder mig også til Kurono! ^^ har længe gerne ville cosplaye fra Rosario + Vampire, og har også ledt efter en gruppe, men den er åbenbart ikke særlig kendt i Danmark D:

    SvarSlet
  3. Nej jeg har også lagt mærke til at Rosario + Vampire ikke er så udbredt her :/ Lidt syndt, den er virkelig underholdende! :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...