fredag den 16. juli 2010

sove, wow, arbejde, druk = død

Har haft en super fed uge! *w* Lidt ensom uden min kæreste måske, men alligevel nice.
Jeg har arbejdet, festet og spillet World of Warcraft, fuldstændig som en fornuftig ferie skal bruges 8D

Er blevet meget bedre til at clipse mine extensions i, så lige et billedet stjålet fra facebook:

Uhh, elsker virkelig mine hårfarver fortiden, sort, rød og orange, en meget tilfældig blanding o.O håber det kommer til at holde længe!
(Jeg er godt klar over at jeg mega sur ud, men ham der havde kammeraet var irriterende! -.-, og yes mit hår er mega fedtet)



Ew, ew! Alt der her pant samlede sig på mit værelse, på under 3 dage! WTF!? og det er ingengang alt, jeg drikker også ½ liter cola hver gang jeg er på arbejde! Shit, jeg tror jeg stopper, det er bare liiige meget nok, har slet ikke tænkt over hvor usund jeg egentlig er !

men byebye igen, jeg skal gøre rent! 8D

1 kommentar:

  1. Haha ser ud som du har haft en sjov uge! xD ;D
    - dit hår er virkelig flot! :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...