fredag den 23. juli 2010

Jeg er træt af/hadeliste

NU - kommer det ultimative brokke indlæg, om ting jeg er pisse træt eller sur over, eller bare fordi det er rart at brokke sig engang imellem, og eftersom det her er min egen blog, så er det folks eget problem om de vil læse det eller ej :)
Vil lige advare om at jeg nok vil bande meget meget.

Ting jeg er træt af/hader:

-Folk der whiner om deres problemer på facebook, og når så folk spørger ind til det, skriver de bare "Det rager ikke facebook"- hmm ja, godt gået. LOL
-De der oprørske "vores samfund er tis"-punker typer. Igen, JESUS CHRIST. I Danmark har vi et af de bedste fucking samfund. 1. Du går gratis i skole. 2. Du får SU for at gå i skole. 3. Du får kontakt hjælp hvis du pt er uden job. 4. Du får ekstra penge når du får børn. 5. Du får ekstra penge hvis du er syg. 6. Du kan få hjælp hvis du ikke kan en skid. og jeg kunne blive ved, det er fandme ikke noget at klage over. og med hensyntil om vi "unge frie mennesker" ikke har frihed nok, og ungdomshus og blablabla.. gu fucking røv har vi frihed. Vi bliver ikke giftet væk med vores fætter, vi kan stort set selv vælge vores fremtid og det er næsten om vi kommer fra et fattigt eller rigt miljø. Så spar jeres mursten og lev lykkeligt hurra hurra :)
-Når folk, jeg knapt nok kender, skriver søde til mig i deres sms'er. Det er VIRKELIG turnoff, seriøst. Allerede der har jeg næsten droppet folk.
-Når folk aflyser aftaler med mig dagen før eller på dagen. &#¤"%#¤&% I FUCKING KILL U. Det kan være jeg endda har byttet end vagt for at kunne have en aftale med dig den dag, dvs. jeg smider penge ud for at være sammen med dig, og så kan du alligevel ikke, fuck u.
-Folk der tror, at jeg ville ønske jeg ville være japaner. FORKERT! Ja, jeg kan godt lide at se anime og læse manga, og cosplaye. Jeg kan godt lide meget streetfashion og en smule af musikken. Jeg kan godt lide sushi og jeg kan godt lide abjds. MEN NEJ. Jeg gider sgu ikke at være en japaner, udover de ting jeg lige har nævnt, er der ikke meget mere ved Japan jeg kan lide. Og NEJ, min store drøm er IKKE at komme til Japan. jo det kunne være spændende at besøge landet, og hvis jeg får lov at beholde mit job, kan det være jeg kigger forbi næste år, men NEJ det er ikke min store drøm og største ønske, havde det været det, havde jeg allerede været der.
-Folk der ikke bliver ældre... 17-18 årige der render rundt og er hyperaktive til cons og skriger yaoi! og har det samme cosplay på til alle con'erne flere år i træk, og kører på de samme jokes i samtlige af deres acts.. get over it.

Det var en begyndelse, fra nu af vil jeg opdatere det her indlæg, hver gang jeg har brug for at hade eller brokke mig :)

4 kommentarer:

  1. SÅ ENIG i det med folk skriver hej søde, jeg skriver altid til dem : ikke for noget, men jeg hader at blive kaldt for søde.

    SvarSlet
  2. Dejligt med noget brok, og hvor har du dog ret! :D

    SvarSlet
  3. Lol det er noget af det bedste jeg længe har læst! Kan genkende stort set det hele xD
    Noget af det endda hvem der omtales personligt xD
    Specielt enig med andet punkt. Tænker ofte over hvorfor folk ikke bare kan slappe af og nyde livet! Hvis alting virkelig er så slemt så rejs dog udenlands og du vil se at det kun kan blive værre i de fleste tilfælde... de kan også bare bo i et skur i en skov oppe i norges bjerge og så sidde der og glo og snakke om hvor frie og glade de er...

    SvarSlet
  4. Ogøh... jah. De andre ting har vi vel snakket om før sammen xD

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...