tirsdag den 6. juli 2010

Shopping igen, og hygge :)

Endelig hjemme fra Roskilde igen :) og klar til 3x8 timers vagter på arbejde de næste par dage!

Fik købt nogle nice ting på Roskilde, flere nye sko xD

Ægte vans, 300 kr.

En sort og en hvid sommerkjole, 250 kr ialt. (disse kjoler er perfekte! De er stramme om brysterne og løse om maven yesyes)

En skoleuniform-agtig nederdel, 50 kr. (vil virkelig gerne eje en skoleuniform, så er igang med at sammensætte min egen :D)

Det var dejligt at komme hjem fra Roskilde, men også lidt trist, det har uden tvivl været et af mine bedste år derude! Billeder kommer senere!

Idag var jeg hurtigt oppe i byen for at købe nogle film som mig og min kæreste skal se her i ferien, fik 6 film for 100 kr!!

Kingdom of Heaven, Bravehear, Alien vs. Predator, Independence Day, the Day after Tomorrow og i,robot! Glæder mig super meget til at se dem.

2 kommentarer:

  1. hvilken størelsen er nederdelen ?

    SvarSlet
  2. Hvor er sommerkjolerne fra? De er så fine!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...