søndag den 3. oktober 2010

a weekend of awsomeness

SUPER WEEKEND OF AWSOMENESS!

Seriøst, sidste weekend var jeg pirat, i den her weekend var jeg en superhelt. Nu mangler det bare at jeg bliver pokemon træner og har en dinosaur som kæledyr, og så er mine største ønsker gået i opfyldelse - hahaha xD
Jeg var til skurke og helte-fest i fredags, hvilket bare var så nice *w* Tror det første gang jeg har været til sådan et arrangement for lidt nørdede interesser, som ikke var cosplay'n'japan, you know!
Jeg glæder mig allerede sygt meget til næste gang, selvom jeg er helt blank på hvem jeg skal være D:

Et billede af mig som Falkepigen:

Billede stjålet fra facebook og taget af Liv!
Det har nok været det nemmeste, billigeste og hurtigeste kostume jeg nogensinde har lavet. Det dyreste var gaffatapen til hendes våben, 20 kr. xD Men fortryder meget at jeg ikke gjorde mig mere umage, for fik en hel del komplimenter
Det eneste jeg gjorde mig umage med var masken, som til gengæld også blev rigtigt god :) skoene var noget jeg "lavede" 10 minutter før jeg skulle afsted.


I lørdags havde jeg ikke rigtigt nogen planer, så valgte dresse op i lolita i mit nye tøj~


Mig og Angelica holder Halloween Lolita meetup i efterårs ferien, det var egentlig planen at jeg skulle have Guro på, men så fik jeg ide'en til en halloween-loli nederdel/kjole ting:

Sorry, er virkelig dårlig til at tegne i paint ^^'

Jeg er dog lidt i tvivl om blonderne på den skal være hvide eller sorte, for med hvide er jeg bange for at bliver for cosplay agtigt, altså med sort, orange og hvid som farve tema.
Hvis det var med sorte blonder, så skulle smykkerne være guld :) så det står mellem: sort, orange og hvid eller sort, orange og guld.

Men nu vil jeg vende tilbage til tv'et og se lidt Ironman!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...