lørdag den 12. februar 2011

Fastelavn + Lolita Circle meetup

Fik mit militær kostume ind af døren her forleden dag, så nu er jeg herre meget klar til fastelavn. Købte det på Ebay til 250 kr., og inde i København koster det like 599 kr.! Ebay er min gud.

Er meget tilfreds med det, med mine nye Nico Robin støvler + netstrømper bliver det mega fedt.

*

Idag var jeg vil mit første meetup med Danish Lolita Circle, hvilket var super hyggeligt og den perfekte undskyldning for at rende rundt i lolita! Glæder mig til flere meetups fremover.

Mit outfit:


Vi var på loppemarked og i Frederiksberg centeret bagefter, og jeg fik købt en hel del smykker, hvilket også er på listen over lolita-stuff jeg mangler, så det passer mig meget fint xD

Øreringe, fingerringe og en halsekæde fra H&M

En masse blandet fra loppemarkedet. Fik armbåndene for 7,5 kr. stykket!

Flere nærbilleder:




Tror dog jeg bruger nogle af armbåndene til at lave halskæder og øreringe af.

Det var en lille update, der kommer nok ikke til at ske så meget i min blog den næste uges tid, da jeg skriver SRO og skal på vinterferie D:

bye!

1 kommentar:

  1. Haha, jeg har også den helt samme uniform, den er nice :D Har brugt den utallige gange - it never grows old

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...