onsdag den 16. februar 2011

Mere lolita shopping ~

Ej, nu er den da helt gal! Jeg har bruger alt for mange penge for tiden ;_; har brugt noget der ligner 5000 kr. i den her måned, og jeg bor hjemme, like wtf? Jeg skulle aldrig have taget fri for arbejde i 2 uger, jeg savner at arbejde >_<, og på arbejde bruger jeg sjældent penge.

Er begyndt at eksperimentere lidt mere med at gå i lolita, bittersweet og oldschool sort/hvid lolita er klart blevet mine yndlings stile.

Havde lovet mig selv, at mit næste lolita-tøj køb ikke ville være fra bodyline, medmindre det var sko og støvler. Uheldigvis havde de udsolgt af de sko jeg manglede, og så faldt jeg over den her kjole sammen med tasken *w*

Har også fundet en rigtig sød butik i Roskilde der hedder Geisha. Med rigtigt meget lolitable stuff, til overskuelige a la H&M priser.


Den første kan også fås i hvid.

Udover at shoppe har jeg tegnet en skitse af min drømme oldschool lolita jsk, som min mor skal hjælpe mig med at sy når jeg engang har tid:
Lidt svært at se, men printet for neden skal forstille dinosauer med kroner på x'D han endda planer om at lave en matchende halskæde.
Nu må jeg da styre min lolita-feber engang. Ikke mere lolita shopping før næste måned!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...