tirsdag den 22. februar 2011

Vinterferie og tilbud.

Det er kun tirsdag, og det har allerede været en super nice ferie! Det er ligefør jeg ville kunne overskue at skulle starte i skole igen imorgen, haha.

Fredag:
Fik afleveret SRO!!! Hvilken lettelse. Gik derefter i byen klokken 14:00, og var hjemme igen klokken 2:30 om natten, så det var en lang bytur, høhø

Lørdag:
Vågende med tømmermænd og tog på arbejde i 7,5 time. Var helt smadret lørdag aften, så endte med at gå i seng klokken 22:00

Søndag:
Sov længe og drak et par øl med Ida og hendes søster, tog derefter ud på en gård for at feste med et par stykker fra min gamle folkeskole, super hyggeligt!

Mandag:
Vågnede ude på gården, og tog så hjem for at tage direkte på arbejde igen. Og igen komme hjem totalt smadret fra arbejde for at gå tidligt i seng igen'igen.

Idag:
Står op ved en 12 tiden, hvorefter en veninde kommer på besøg for at lave flødekartofler og se film, klokken 13 om eftermiddagen, haha. Og nu sidder jeg så alene på mit værelse, og prøver at finde på noget at lave i aften. Ender nok med at mishandle mit hår, som åbenbart er det eneste jeg kan foretage mig når jeg er hjemme, haha.

Menmen, vil lige reklamere lidt med nogle tilbud jeg faldt over den sidste uge:

50 kr. stykket i BR

3,75 kr. stykket i Fakta

Udover det fandt jeg nogle småting i en skrammel tiger-agtig butik her i Roskilde:

Makeup blyanter, 20 kr. for dem alle, tænker de kan bruges til øjenbrynene når man cosplayer.

Spejl med ABJD på, 20 kr., sjældent man finder noget ABJD relateret i en dansk butik!!

Modtog også min bodyline kjole idag, den er bare perfekt! Min første lolita kjole nogensinde, og elsker den virkelig! Tager den på til Okashiicon (:



og btw, jeg skal have en fugleedderkop i næste uge *w*

1 kommentar:

  1. lyder som en skøn ferie!!

    Og den jsk klæder dig virkelig godt! :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...