søndag den 27. februar 2011

Vinterferie og Wolverine

Sidste dag af vinterferien, og glæder mig faktisk til at starte i skole igen imorgen. Sidder og prøver at tage mig sammen til at gå over i brugsen og købe chips, tror ikke den her dag kunne blive mere afslappet, haha.
Skal møde i skole klokken 12:00 imorgen, så dagen er lang endnu.
En lille gennemgang af del 2 i vinterferien:

Tirsdag:
Står op ved en 12 tiden, hvorefter en veninde kommer på besøg for at lave flødekartofler og se film, klokken 13 om eftermiddage.
Om aftenen begynder jeg som altid at kede mig, skriver til nogle venner på facebook, og ender med at tage på IP med dem. Det var faktisk mega hyggeligt, og vi gik først døde ved en 4 tiden hjemme hos en af os.

Onsdag:
Det var meningen jeg ikke vil feste eller noget lignede onsdag, fordi jeg skulle på arbejde 7:30-16:30 om torsdagen. Men ender alligevel med at feste til klokken 6 om morgenen, for så at tage direkte på arbejde næste dag.

Torsdag:
Kommer døende hjem fra 9 timers arbejde med 1 times søvn, og går i seng 20:30

Fredag:
Vågner efter 15 timers søvn, ser mummitroldende hele morgenen, og tager til fest igen om aftenen.

Lørdag:
Står tidligt op for at tage til abjd meetup, og tager derefter hjem til Ida og holder før druk inden fastelavn på Obscene.

Idag:
Holder x-men maraton alene, selvom jeg har set alle filmene 234890 gange før.

Lige et billede af Wolverine, fordi han er så lækker.


Love *w*

Har også endelig fået givet Dina en ny faceup, + nyt hår og øjne:




Alt i alt har det været en fantastisk ferie! Mønsteret har været party,arbejde,party,arbejde,party,party,arbejde,party,party. Fornuftigt må man sige, har faktisk regnet ud at jeg i den her ferie har tjent det dobbelte af hvad jeg har festet for, så derfor er samvittigheden stadig god.

Tak til Niels, Ida, Akuma, Jimmy, Nicolai, Tim, Anna, Lenni, Johan, Kristoffer, Nadia, Sara, Thomas, Jannick og alle de nye mennesker jeg har mødt undervejs, men endnu ikke kan navnet på for den ferie! Må Satan være med jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...