torsdag den 2. juni 2011

Tysk eksamen + X-men First Class + Zombie Crawl

I mandags trak jeg mit emne til 24 timers eksamen i tysk, hvilket var det emne jeg vidste eller mindst om, Berlin muren og DDR. TYPISK MAN. Heldigvis gik det hele ok, jeg fik 4, hvilket jeg er ret tilfreds med, eftersom jeg virkelig aldrig har gidet at lære tysk d:

Tirsdag tog jeg biografen med Johan, Nadia, Ole, Jannick og Niels, for at se den nye x-men film til forprimæren i Cinemax. Og weeeeeeeeeeeeeee, den var nice *w*
Jeg havde ikke rigtigt nogen forventninger til den, men synes det var virkelig underholdende og spændende! Måske liiiiidt tam engang imellem, men skal helt sikkert have den på DVD.

Til ære for x-men, havde jeg lavet et hurtigt Rogue cosplay (fra x-men evolution):

Parykken lånte jeg af min søster, og det hvide hår var noget jeg tilfældigvis havde liggende i en skuffe. Kunne godt finde på at lave et "rigtigt" cosplay af hende engang.

Igår var det Copenhagen Zombie Crawl(!!!), hvilket jeg har glædet mig til hele året xD Det var helt vildt nice, i år havde de endda udvidet eventet med 200 mennesker.

Jeg fik min lillesøster til at tage med i par timer, og tage billeder. Er nemlig ikke særlig glad for at have et dyrt kamera med på pubcrawl xD Det var super fedt hun gad det, vi fik tilsammen taget over 500 billeder!! Og er nu igang med at ligge de bedste 200 op på facebook, hvilket kommer til at tage nogle timer endnu.

Jeg glæder mig allerede helt vildt til næste år. Så håber jeg virkelig ikke at det ligger oveni festivalen i København (som jeg ikke lige kan huske navnet på), for det var lidt at et kaos D:

1 kommentar:

  1. Den "festival" der er der lige nu hedder Distortion :)
    // Sophie

    www.nuit-sansfin.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...