lørdag den 4. juni 2011

Idag har bare været en herlig dag :) Startede godt nok med at jeg sov over mig, men har alligevel haft rigtig meget overskud.

De sidste par dage har jeg været på arbejde, så der er ikke sket så meget spændende. Har chillet hos nogle venner, både torsdag og fredag nat, og imorges var der http://www.danishfrills.dk/ meetup! :D

Synes det var super hyggeligt, og vildt fedt at alle mødte op i loli. :) Dog var det lidt øv at jeg sov over mig, og først var derinde 2-3 timer senere. >_<

Outfit:



Top: Geisha (butik i Roskilde)

Nederdel: Hjemmesyet

Headbow: Hjemmesyet

Strømper: Ebay

Sko: Føtex eller Kvikly(? xD)



= bigtime discount loli!




Da jeg kom hjem fra meetuppet sad hele min familie (og hønsene) udenfor og grillede. Herre nice. :) Skal på arbejde imorgen tidlig, så tror bare jeg bilver hjemme fra byen og fest iaften. Og på mandag har jeg årsprøve i Engelsk, som jeg ikke engang har overvejet at lave op til endnu. oh lol

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...